loading...
نت آهنگ
وحید بازدید : 34 پنجشنبه 08 آذر 1397 نظرات (0)

نت آهنگ چرا رفتی از همایون شجریان برای کیبورد به همراه آکورد روی شعر ها

 


 
سطح:متوسط
تعداد صفحات: 0
آهنگساز:

تهمورس پورناظری

قیمت نت:4,000
قیمت ویدئو:4,000
تنظیم:
رسول یوسفی
وحید بازدید : 136 چهارشنبه 15 شهریور 1396 نظرات (0)

آشنایی با زیبایی ها  و دیدنی های کاخ کرملین روسیه کاخ کرملین Kremlin شامل ساختمانی بلند با نمایی تزئین شده از سنگ‌های سفید مرمر حکاکی است. نمای اصلی کاخ کرملین با 125 متر طول در امتداد تپه برویتسکی Borovitsky واقع شده است. این ساختمان به‌عنوان محل اقامت امپراتورها و بعدها نیز به‌عنوان اقامتگاه اتحادیه جماهیر شوروی سوسیالیستی طراحی ‌شده است.

 

کاخ کرملین

در سال های اخیر بیش از 700 اتاق به مجموعه شگفت‌انگیز 20000 مترمربعی این کاخ، اضافه شد. این کاخ شامل 5 سالن بسیار بزرگ با نام‌های سالن جورج George، الکساندر Alexander، ولادیمیر Vladimir، تالار آندری Andrei و سالن کاترین Catherine است؛ نام هر یک از این سالن‌های این کاخ برگرفته از نام امپراتورهای روسیه است.

 

کاخ کرملین

در حال حاضر از این کاخ به‌منظور برگزاری مراسم‌های رسمی و دیپلماتیک استفاده می‌شود. کاخ کرملین Kremlin  محل برگزاری تشریفات مربوط به مراسم  های رسمی ریاست ‌جمهوری روسیه است. همچنین مراسم تحلیف ریاست جمهوری در کاخ کرملین Kremlin  برگزار می‌شود.

در قرن 18 این کاخ به دستور ملکه الیزاوتا پتروونا Elizaveta Petrovna دختر پیتر کبیر تخریب و از نو ساخته شد، با این‌حال یک قرن بعد به دستور امپراتور نیکولای اول، این کاخ به دلیل جایگیری نامناسب مجددا تخریب شده و یک کاخ دیگر جایگزین آن ساخته شد. درنهایت معماران موفق شدند عناصر اصلی این کاخ را از قرون 15 تا 18 به شکل کنونی آن سازمان‌دهی دهند.

 

کاخ کرملین

سالن ولادیمیر Vladimirskyبه عنوان ارتباط‌دهنده بین بخش جدید و قدیمی این کاخ عمل می کند. کاخ کرملین به چند مکان مهم دیگر پیوند می‌خورد. بااین‌حال، پس از ساخت اقامتگاه ریاست جمهوری، دسترسی به همه بخش‌های این کاخ توسط مراجعه‌کنندگان و بازدیدکنندگان اکیداً ممنوع و غیرقابل‌دسترس شد.

کاخ کرملین

 

قلعه‌ی هرمی شکل پله‌دار با دروازه‌های بزرگ تحت عنوان قلعه‌ی برویتسکایا Borovitskaya نامیده می‌شود. قسمتی که بالای سرازیری واقع در جنوب غربی سالن برویتسکایا Borovitskaya قرارگرفته، اصلی‌ترین بخش کاخ کرملین را تشکیل می دهد. هر سال درخت ویژه جشن کریسمس برای کودکان در این منطقه به نمایش در می‌آید. ظرفیت کاخ کرملین 6000 صندلی است. در سال 2003 سیستم‌های صوتی و روشنایی جدیدی جایگزین سیستم‌های قدیمی شد. در قسمت چپ این برج و در پشت درخت‌ها، در فاصله ی نزدیکی از این کاخ، کلیسای جامع مسیح ناجی به چشم می‌خورد. در اواخر قرن 19 فضای کاخ کرملین توسط ساختمانی تحت عنوان اسلحه‌خانه امپراتوری اشغال شد. تا قبل از این اسلحه‌خانه، اتاق‌های سلطنتی امپراتور بوریس گدوناو Boris Godunov در این محل وجود داشت. وقتی‌که زرادخانه موجود در این مکان تخریب شد، نمونه تسلیحات قدیمی روسی به زرادخانه جدید منتقل شد. از سمت خیابان کبلید Cobbled و از سمت ورودی اصلی کاخ کرملین، یک ساختمان زردرنگ کلاسیک دیده می‌شود که همان ساختمان زرادخانه است. این ساختمان در گوشه شمالی کرملین، بین محله های نیکلسکایا Nikolskaya و ترویتسکایا Troitskaya قرارگرفته است.

 کاخ کرملین

در زیرزمین این ساختمان نمایشگاه عمومی الماس روسیه قرارگرفته است. این نمایشگاه یکی از مجموعه‌های منحصربه‌فرد در روسیه است که مجموعه‌ای از سنگ‌های گران‌قیمت، جواهرات و قطعات طلا در آن نگهداری می‌شود. در سمت راست این زرادخانه، یادبود دانش آموزان مدرسه نظامی کرملین قرارگرفته است. شروع ساخت‌ و ساز این زرادخانه تحت فرمان امپراتور پیتر کبیر در سال 1702 آغاز شد. امروزه از این ساختمان به‌عنوان محل کار و دفتر اداری کارکنان و کارمندان کرملین استفاده می‌شود.

 

 

 

کاخ کرملین

کاخ کرملین

 

کاخ کرملین

 

 

آشنایی با زیبایی ها و دیدنی های کاخ کرملین روسیه


Images for آشنایی با زیبایی ها و دیدنی های کاخ کرملین روسیه.

آشنایی با زیبایی ها و دیدنی های کاخ کرملین روسیه + رباب

آشنایی با کاخ کرملین - روسیه - بیتوته beytoote/iran/ancient/meet1-kremlin-russia.html مکانهای تاریخی روسیه گردشگری روسیه جاذبه های تاریخی روسیه,مکانهای تفریحی روسیه,کاخ کرملین,آشنایی با کاخ کرملین,تصا.

آشنایی با زیبایی ها و دیدنی های کاخ کرملین روسیه + سرنا

دیدنی های روسیه و کاخ هایی آمیخته با اوج هنر و معماری - الی گشت eligasht/Blog/travelguide/3995/ 13 فوریه 2016 ... دیدنی های روسیه و کاخ هایی آمیخته با اوج هنر و معماری. ۲۴ بهمن ... کاخ پترهوف در میان پارکی بسیار وسیع، مزین به فواره ها، مجسمه ها و پاو.

ارگ + آشنایی با زیبایی ها و دیدنی های کاخ کرملین روسیه

آشنایی با کاخ کرملین - روسیه | سیرسیرک sirsirak/meet-kremlin-russia/ مکانهای تاریخی روسیه گردشگری روسیه جاذبه های تاریخی روسیه,مکانهای تفریحی روسیه,کاخ کرملین,آشنایی با کاخ کرملین,تصاویر ... نمایی زیبا از کاخ کرملین ... در سال ۱۹۶۱ عمارت جدیدی به کرملین اضافه شد- کاخ کنگره ها. ... برچسب ها : آشنایی .

یدی بوغون (نی ترکمنی) + آشنایی با زیبایی ها و دیدنی های کاخ کرملین روسیه

جاذبه های روسیه - نادیا پرواز nadiaparvaz/default.aspx?id=4178 با خواندن مطلب زیر با داستان جذاب این هتل و زیبایی های برج های هفت خواهران مسکو بیشتر آشنا شوید. ... سن پترزبورگ از بزرگترین و مهمترین مک.

ویولا + آشنایی با زیبایی ها و دیدنی های کاخ کرملین روسیه

کاخ کرملین مسکو: جاذبه ای دیدنی در تور روسیه | همادیس گشت homadisgasht/mag/کاخ-کرملین-مسکو/ Rating: 5 - Review by محسن خضرایی 1 ژوئن 2017 ... بازدید از کاخ کرملین در تور روسیه شما را با تاریخ بیش از هشت صد سال قدرت ... های اطراف شما را با زیبایی های .

راهنمای جامع سفر به مسکو؛ گشتی در ۲۰ مقصد گردشگری پایتخت ... rooziato/1396109310/راهنمای-سفر-تابستانی-مسکو/ شاید خیلی ها این سوال برایشان پیش آمده باشد که چرا در بین این همه مقصد گردشگری ... برای آشنایی با این موزه تاریخ مسکو به نشانی اینترنتی به آدرس : mamm- mdf.ru/en مراجعه کنید ... تصویری زیبا از.

آشنایی با بهترین جاذبه ها و دیدنی های مسکو + تصاویر - بولتن نیوز bultannews/.../آشنایی-با-بهترین-جاذبه-ها-و-دیدنی-های-مسکو- تصاویر 23 جولای 2017 ... آشنایی با بهترین جاذبه ها و دیدنی های مسکو + تصاویر.

معرفی جاذبه های دیدنی مسکو | لست سکند lastsecond/news/moscow-things-to-do 20 آگوست 2016 ... کاخ کرملین، قلعه‌ای باستانی در این شهر است که محل زندگی رئیس‌جمهور ... مترو مسکو با ۱۸۵ ایستگاه پس از مترو توکیو بیشترین مسافران را در بین سیستم‌های مترو دنیا.

آشنایی با یکی از بزرگترین و زیباترین کاخ های جهان - آیسان پرواز aysanparvaz/روسیه-کاخ-کرملین/ 18 آوريل 2017 ... کاخ کرملین روسیه بزرگ‌‌ترین کاخ سلطنتی روسیه یکی از زیباترین کاخ‌های جهان نیز به حساب می آید. ... آشنایی با یکی از بزرگترین و زیباترین کاخ های جهان ... که از سرتاسر جهان می‌آیند تا شکوه و .

 

منابع:
وحید بازدید : 97 پنجشنبه 29 تیر 1396 نظرات (0)

تور روسیه یکی از پر فروشترین تورهایی مسافرتیی می باشد که اکثر مردم کشور ما برای استفاده از آن از خود استقبال نشان داده اند .

تور روسیه تابستان 96 تور ارزان روسیه سوچی جام جهانی روسیه | قیمت تور روسیه برای سفر

مواردی را که در این مقاله در خصوص آنها صحبت خواهیم کرد را در 6 مورد برایتان توضیح خواهیم داد تا بیشتر با جاذبه های گردشگری روسیه و همچنین مناطق گردشگری و تفریحی روسیه آشنا شوید. با کی بریم سفر یا نگین سفر همراه باشید تا این موارد را بری شما بازگو کرده و مختصری در خصوص آن توضیح دهیم .

 

قیمت تور روسیه

  1. قیمت تور روسیه
  2. تور روسیه تابستان 96
  3. تور ارزان روسیه
  4. تور سوچی روسیه
  5. قیمت تور روسیه تابستان 96
  6. تور جام جهانی روسیه

 

قیمت تور روسیه

 

قیمت تور روسیه

قیمت تور روسیه  برای اینکه از قیمت ها و تعرفه های تور روسیه مطلع شوید می بایستی جستجویی را در سایت های مطر اینترنتی داشته باشید یکی از این سایت های مطرح اینترنتی می تواند سایت کی بریم سفر باشد سایت های دیگری نیز در خصوص قیمت گذاری تور های اینترنتی وجود دارند که می توانید از انه استفاده کنید البته در خصوص قیمت های تور های روسیه بسیار تفاوت در خصوص هتل و شرکت هواپیمایی و غیره وجود دارد.

مثلا بعضی از تور ها هتل های یک ستاره دو ستاره و غیره را برای شما پیشنهاد خواهند داد خوب بلطبع هتل های تک ستاره قیمت پایین تری از هتل های دو  ستاره و سه ستاره خواهند داشت بهتری روش سفارش تور آنلاین روسیه و دیدن قیمت های تور روسیه استفاده از سایت نگین سفر می باشد زیرا با توجه به هتلی که مد نظرتونه و امکاناتی که نیاز دارید قیمت تور را به شما معرفی خواهد کرد.

 

تور روسیه در تابستان 96

 

تور روسیه تابستان 96

تور روسیه در تابستان 96 یکی از مواردی است که اکثر کاربران اینترنتی که به دنبال تور های روسیه می باشند جستجو شده است . تور روسیه در تابستان 96 به پربازدید ترین تنوع تور های مسافرتی در این وب سایت تبدیل شده می توان یکی از دلایل این امر را برگزاری مسابقات جام جهانی 2016 دانست که مسافران را به این شهر سوق داده است یکی از سفر های مردم ایران این کشور بوده و مسکو به عنوان پایتخت روسیه و سن پترزبورگ به عنوان بزرگترین شهر در روسیه توانسته است جایگاه خاصی را در این خصوص به خود اختصاص داده و گردشگران ایران و جهان را به خود جذب کند تا زمانی که گردشگری در ساحل های سوچی ادامه داشته باشد سفر های ایرانیان نیز به این مناطق وجود خواهد داشت .

 

تور ارزان روسیه

 

تور ارزان روسیه

تور ارزان روسیه از قدیم گفتند که هیچ ارزانی به حکمت نیست ولی در این مورد تفاوتی وجود دارد احتمالا شما نیز در خصوص چارتر چیز هایی را شنیده اید چارتر ها پرواز هایی هستند که فروشنده آنها را پیش خرید کرده است و بایستی بفروشد اگر نتواند این پرواز ها را به فروش برساند قطعا متحمل ضرر بسیاری خواهد شد در ابتدای امر فروشنده بیط ها را به قیمت های بالا ارائه خواهد داد ولی پس از گذشت.

زمان و نزدیک شدن به زمان پرواز به دلیل اینکه تعداد پرواز زیادی روی دست فروشنده باقی مانده است فروشنده مجبور می شود پرواز ها را با قیمت های ارزان ارائه دهد که این مورد در بر قیمت تور های مسافرتی نیز تاثیر خواهد گذاشت. شما می توانید تور های ازرزان روسیه را با مراجعه به بخش تور های تخفیف دار شرکت نگین سفر یا همون کی بریم سفر تهیه فرمایید و از آنها استفاده کنید.

تور سوچی

 

تور سوچی روسیه

تور سوچی نیز یکی دیگر ازآفر های سایت کی بریم سفر است در تور سوچی ارائه شده توسط سایت نگین سفر مناطق زیبای سوچی و روسیه زیر پای شما خواهد بود با پرواز ارزان به مسکو و روسیه سفر کرده و از آنحا به سوچی که مهد طبیعت و جهانگردی می باشد خواهید رفت تور های سافری و تور های ویژه دریایی که مخصوص شهر سوچی روسیه است را خواهید دید و با طفریح و گردش در این مناطق با جاذبه های زیبای سوچی آشنا خواهید شد سوچی شهری مدرن با مناطق طبیعی بسیار می باشد که دیدگا هر جهانگردی را به خود معطوف خواهد کرد.

قیمت تور روسیه تابستان 96

قیمت تور روسیه تابستان 96

قیمت تور تابستان 96 را با ورود  به یکی از سایت های مسافرتی می توانید مشاهده کنید سایت های که خدمات رزرو آنلان هتل ها را ارائه می دهند می توانند گزینه مناسبی را برای رزرو آنلاین تور های مسافرتی در اختیار بازدید کنندگان عزیز قرار داهند با این اوصاف می توانید با رفتن به صفحه اصلی سایت گردشگری از جاذبه های گردشگری سن پترز بورگ مطلع شوید قیمت آنلاین تور های مسافرتی را چویا شوید و همچنین با ابراز قوانین این سایت خواهید دانست که چگونه برای خرید تور روسیه اقدام کنید که مشکلی از نظر ویزا و شرایط دریافت آن ایجاد نشود و همچنین با داشتن گذرنامه شهر های سوچی و روسیه و مسکو می توانید در کلیه ایالت های روسیه به خصوص مسکو سفر کرده از جاذبه های طبیعی سن پترز بورگ استفاده کرده و روز خوبی را در کنار خانواده خود سپری کنید.

تور جام جهانی روسیه

تور جام جهانی روسیه

جام جانی روسیه یکی از جام جهانی های مهم برای گردشگان به خصوص گردشگران ایران می باشد زیرا به بهانه تماشا مسابقات جام جهانی 2018 روسیه می توانند سری را به روسیه داشته و از زیبایی های روسیه و شهر هایی مانند مسکو سن پترز بورگ سوچی و کازان لذت ببرند تور جهانی 2018 روسیه فرصتی مناسب جهت ارائه تور های مسافرتی روسیه برای آژانس های مسافرتی می باشد زیرا یکی از دلایل افزایش سفر به روسیه می تواند بازی های جام جهانی 2018 روسیه باشد .

 

کلمات کلیدی جستجو شده

قیمت تور روسیه ,تور روسیه تابستان 96 ,تور ارزان روسیه ,تور سوچی روسیه ,قیمت تور روسیه تابستان 96 ,تور جام جهانی روسیه

وحید بازدید : 115 دوشنبه 19 تیر 1396 نظرات (0)

 

 

 

آشنایی با جاذبه های گردشگری تفلیس در گرجستان - افسانه ی ساخت این شهر ممکن است ما را به دوره ی پادشاهی قرن پنجم گرجستان، واختانگ جرجاسالی ببرد. شاه در دره ای سبز همراه با پرنده ی محبوبش شکار می کرد، این منطقه اندکی از پایتخت یعنی شهر متسختا فاصله داشت، شاه متوجه ی یک قرقاول شد. باز شکاری اش را به سمت آن پرنده فرستاد، ناگهان قرقاول ناپدید شد. بعد از اندکی جستجو او هر دو پرنده را در حالی یافت که به دورن چشمه ای داغ افتاده و هر دو جوشیده بودند. با توجه به مزایای متعددی که داشتن چنین چشمه هایی می توانست به دنبال داشته باشد، او تصمیم گرفت که شهر پایتخت جدید را در این منطقه به نام تفلیس بنا کند (tbili در زبان گرجستانی به معنی گرم است).

جاذبه های گردشگری تفلیس شهر های دیدنی گرجستان دیدنی های تفلیس شهر تفلیس در گرجستان مکان های دیدنی گرجستان
همچنین چشمه های آب داغ سولفوری متعددی که از دل زمین بیرون می آیند در آبانوتوبانی قرار دارند و امروزه حمام های محبوب سولفوری را تشکیل داده اند.
پایتخت با داشتن خانه های چوبی، کلیساها، کافی شاپ ها و حمام ها محیطی دنج و زیبا برای مسافران ایجاد می کند. از زمان عبور تاجران و کاروان های شتری که در مسیر جاده ی ابریشم از آسیا به اروپا می رفتند، هنوز هم کاروان سراها و کلبه های چوبی باقی مانده اند. پس از آنها هنرمندان، متفکران و نویسندگان زیادی در این منطقه پرورش یافتند، از جمله الکساندر دوما، پوشیکین، لرمونتو، جایکووسکی، نات هامسن، رامسی مک دونالد و غیره. تمامی آنها در تفلیس الهام یافته اند.

جاذبه های گردشگری تفلیس شهر های دیدنی گرجستان دیدنی های تفلیس شهر تفلیس در گرجستان مکان های دیدنی گرجستان

تفلیس مرکز فرهنگی و اقتصادی و البته حمل و نقل گسترده، در جنوب قزاقستان واقع شده است. در بافت قدیم شهر بازدیدکنندگان جو منطقه ی مدیترانه ای به همراه ترکیب معماری متناسب را می بینید که در واقع انعکاسی از حضور ملیت های مختلفی است که قرن ها در تفلیس زندگی کرده اند. بافت قدیم هنوز اقوام یهودی، آذری و ارمنی خود را داراست. و مساجد، کنیسه، کلیساهای ارامنه و ارتدوکس گرجستانی در کنار یکدیگر با فاصله ی نزدیک قرار گرفته اند. مناظر پیش رو شامل کلیسای Sioni و کاخ Anchiskhati در بافت قدیم می شود. قلعه ی Narikala ابتدا توسط فارس ها در قرن چهارم پس از میلاد ساخته شد و آخرین بار در قرن 17 بازسازی شد، این قلعه فضایی زیبا برای مشاهده ی بافت قدیم است. حمام های سولفوری شفابخش نیز در سبکی گنبدی و متمایل به سبک گرمابه های قرن 19 بازدیدکنندگان را جذب خود می کنند. خانه ی اپرا محلی با سبک نئوآفریقایی در خیابان راستاولی تفلیس ساخته شده و سالانه بنامه های مختلفی در آن اجرا می شود. موزه ی ملی گرجستان در خیابان راستاولی مجموعه ای از اشیا، دیوارنقش ها و پینی ها را در کنار نمایش جواهرآلات گنج کولکیس به نمایش گذاشته است. موزه ی هنرهای ملی گرجستان نیز در مرکز شهر شامل نقاشی های هنرمند قرن 19 نیکو پیروسمانی است.
خیابان راستاولی- خیابان اصلی در تفلیس که نامش برگرفته از شاعر گرجستانی محبوب شوتا راستاولی است. این خیابان از میدان Freedom آغاز می شود و حدودا 1.5 کیلومتر امتداد دارد.


مجلس گرجستان در مرکز خیابان راستاولی قرار دارد. مجلس یکی از قدیمی ترین جلوه های معماری طراحی شده برای دوران شوروی است.
مواد بکار رفته در ساختمان مجلس بخش هایی از معماری ملی شامل توفوی طلایی و تزیینات ویژه است.
قصر ملی تفلیس به نام Youth با 200 سال تاریخچه یکی از ساختمان های قدیمی از منظر معماری است. نام این قصر قبلا بوریس دزنلادز جوان بوده که در سال 1941 به این نام شناخته می شد. زیرا موسسات متعدد آموزشی برای کودکان و بزرگسالان در این محل ساخته شده است.

موزه ی ملی گرجستان

موزه ی سیمون جاناشیا در گرجستان


ساعات کاری موزه ی سیمون : هر روزه غیر از دوشنبه ساعت 10:30- 17:00. موزه صدها هزار اثر باستانی قزاقستان و گرجستان را در خود جای داده است. پس از بازسازی ارزشمندترین نمایشگاه های موزه شامل Gold Treasure که مجموعه ای از طلاکاری های پیش از میلاد مسیح بود، سالن تاریخچه ی شوروی اسناد، عمس ها و ویدیوهای مرتبط با تاریخچه ی زندگی میان سال های 1918 و 1921 پس از شکست ارتش شوروی در 1989 و اعلام استقلال گرجستان در 1918 را نشان می دهد. مجموعه ای از آثار عکاس مشهور دیمیتری ارماکوو نیز از مردم و قصرهای قفقازی و آسیای سال های 1800 و ابتدای 1900 وجود دارد، گالری ملی هنر قرن ششم گرجستان را به نمایش می گذارد.

جاذبه های گردشگری تفلیس شهر های دیدنی گرجستان دیدنی های تفلیس شهر تفلیس در گرجستان مکان های دیدنی گرجستان

تئاتر راستاولی - در سال 1887 توسط انجمن هنرمندان تاسیس شد، این سالن تئاتر یکی از بزرگترین و قدیمی ترین سالن ها در گرجستان است.
در 1921 نامش را از شاعر گرجستانی مشهور شوتا راستاولی گرفت. ساختمان در پلاک 17 خیابان راستاولی قرار دارد.

اپرای تفلیس و تئاتر باله- تالار اپرا


تئاتر موزیکال اصلی گرجستان قدیمی ترین تالار اپرا است که در سال 1851 تاسیس شد. این ساختمان مرکز اصلی نمایش فرهنگی در شهر است.
میدان Freedom- میدان مرکزی شهر تفلیس در منطقه ای قدیمی واقع شده است. مجسمه ی آزادی در وسط میدان قرار دارد.
کنیسه- یهودی های گرجستان یکی از قدیمی ترین جوامع این کشور هستند که در زمان حکومت بابلی ها در قرن 6 پیش از میلاد به این منطقه مهاجرت کردند. جمعیت یهودیان تفلیس در منطقه ی Lower Kala متمرکز است و چندین کنیسه در شهر دارند. کنیسه ی خیابان Leselidze در سال 1910 ساخته شده و هنوز هم فعال است.

خیابان Sioni، کلیسایSioni

کلیسای Sioni در منطقه ی قدیمی Sioni Kucha در مرکز شهر تفلیس واقع شده و از سمت شرقی به ساحل دریای Mtkvari می رسد. این ساختمان ابتدا در قرن ششم- هفتم ساخته و سپس چندین بار بازسازی شد. کلیسای Sioni کلیسای اصلی ارتدوکس گرجستان است و کاتولیک های این شهر نیز در کلیسای Holy Trinity که در سال 2004 تاسیس شد، گرد هم می-آیند. با این حال هنوز فرقه ی Grapevine نیز قابل احترام است، فرقه ای که توسط نینو؛ یک زن کپادوسیه ای در قرن چهارم تاسیس شد. کلیسای Sioni محلی بود که در آن امپراتوری روسیه بیانیه ی استقلال گرجستان را برای اولین بار در 12 آوریل 1802 توسط فرمانده ی روسی ها در گرجستان به نام ژنرال کارل وان نورینگ اعلام کرد. اشرافیان گرجستان به امپراتوری روسیه و هر کسی که سرپرستی پس از آنها را برعهده می گرفت، تعهد دادند.
کاخ پادشاهی Anchiskhati- کاخ پادشاهی Anchiskhati قدیمی ترین کلیسای باقی مانده در تفلیس است که در خیابان Shaveti واقع شده است. این کلیسا در قرن ششم ساخته شد و به مریم مقدس به نام Anchiskhati در سال 1675 تقدیم گردید و بکا اوپیزاری در قرن دوازدهم نماد Savior (ناجی) را بر سردر آن نصب کرد.
این نماد قرن ها در این کلیسا وجود داشت و سپس در موزه ی هنرهای گرجستان به نمایش درآمد.

پل صلح

پل صلح پلی بر روی رودخانه ی Mtkvari در تفلیس گرجستان با معماری هنرمند ایتالیایی میکلانژ و طراح نور فرانسوی فیلیپ مارتین ساخته شد. ساختمان این پل متشکل از شیشه و آهن است که به تفلیس بافت قدیم متصل شده و سقف 150 متری آن از فولاد و شیشه ساخته شده است.
این پل جلوه ی خاصی به منظره ی تفلیس قدیم می دهد. با داشتن 30000 ال ای دی و 240 سنسور فضای نوررسانی ویژه ای ایجاد شده و تصاویر کناری دیواره ی پل هر یک ساعت می چرخند. پل نماد مسیر گرجستان از گذشته به آینده ای بهتر است.

جاذبه های گردشگری تفلیس شهر های دیدنی گرجستان دیدنی های تفلیس شهر تفلیس در گرجستان مکان های دیدنی گرجستان

پارک Rike

میدان بازسازی شده ی Rike با داشتن 10 هکتار وسعت جلوه ای تاریخی از تفلیس است. این پارک شکل نقشه ی تفلیس را با مناطق مختلف و مسیرهای پیاده روی که به هم متصل می شوند، داراست. آمفی تئاتر و میدان کودکان نیز وجود دارد. پارک با داشتن فواره ی موزیکال و متحرکی که توسط معمار اسپانیایی طراحی شده، شناخته می شود.
کوه کینگ واتانگ گرجاسالی، کلیسای Methekhi
در همسایگی تفلیس و بر بالای صخره ای که به دریای Mtkvari اجحاف دارد، قرار گرفته است. این ناحیه یکی از اولین مناطق مسکونی شهر بوده است. بنابر گفته ی تاریخ نگاران، شاه واختانگ جورگاسالی اول کلیسا و قلعه ای را برای سکونت خود ساخته است، از اینرو نام متخی به قرن 12 بازمی گردد و از نظر لغوی به نام منطقه ای اطراف قصر است.
مسیر Ropeway- اتصال دهنده ی پارک Rike و جنگل Narikala در کوتاهترین زمان ممکن به شبکه ی حمل و نقل شهری است.
Ropewy با توجه به استانداردهای بین المللی ساخته و به طور کامل در آن مقررات ایمنی اروپایی رعایت شده است. طول مسیر Rike-Narikala 500 متر است و شامل 7 تله اسکی می شود. هر کدام از اینها پوشیده از شیشه هستند اما یکی از آنها که کاملا شیشه ای است توجه بیشتری را به خود جلب می کند. Ropeway برای افراد معلول طراحی شده است.
Narikala و کلیسای نیکولاس اس.تی. امکان بازدید مستقیم Narikala از پارک Rike به واسطه ی مسیر ropeway وجود دارد.
Narikala دژ باستانی گرجستان و دریاچه ی Mtkvari است.
قلعه متشکل از دو بخش دیوارکشیده شده بر بالای تپه ی میان حمام های سولفور و باغ گیاهان تفلیس است.
در قسمت پایینی کلیساتی احیاشده ی نیکولاس اس.تی قرار دارد. قلعه در قرن چهارم توسط شوریس- تسیخ ساخته و توسط اومییادس در قرن هفتم و پس از آن شاه دیوید معمار گسترش داده و بازسازی شد. مغلول ها نام آنرا به Narin Qala (به فارسی دژهای کوچک) تغییر دادند. بیشتر استحکامات برجسته به قرن های 16 و 17 بازمی گردند. در سال 1827 قلعه در نتیجه ی زلزله آسیب دید و تا حدودی فرسوده شد.

باغ گیاهان

با داشتن 161 هکتار وسعت و تاریخچه ای بیش از سه قرن یکی از مراکز گردشگری محسوب می شود. این محل ابتدا در سال 1671 توسط مسافر فرانسوی ژان چاردین به عنوان باغ های رویایی که در ابتدای سال 1625 تاسیس شده، توصیف شد. گونه های گیاهی نایابی از سرتاسر جهان مانند مدیترانه، آمریکای شمالی، چین و ژاپن، هیمالیا، ترکیه و سیبری در کنار گل-های مایکو قرمز تیره و زنبق های ایبری مجموعه ای فوق العاده هستند که در هیچ جای جهان یافت نمی شوند.

مسجد تفلیس

مسجد آجری هشت مناری توجه زیادی را از سرتاسر جهان به خود جلب می کند. مسجد اصلی سنی ها که در انتهای باغ گیاهان قرار گرفته تنها مسجد فعال در تفلیس پس از مسجد Shitte در آن سوی رودخانه ی Mtkvari است که توسط کمونیست ها نابود شد. اکنون این مسجد پذیرای هم شیعه و هم سنی است که خود پدیده ای نادر محسوب می شود.

گرمابه سرای تفلیس

حمام های سولفور در بافت قدیم تفلیس آن سوی رودخانه مقابل قصر Darejani قرار گرفته اند و به دلیل تاثیر آرامش بخشی که دارند معروف هستند. بعد از گشت و گذار در کلیساها و موزه های تفلیس می تواند بدنتان را در این گرمابه-های مشهور صفایی بدهید. چشمه های سولفور عمیق آب معدنی و گرم این منطقه را تامین کرده و گرمابه ها نیز هزاران سال است که به بازدیدکنندگان و ساکنین فرصت از بین بردن استرس های روزانه را هدیه می کنند. تنی به آب زدن در حمام سولفور هنوز یک رسم تفلیسی مشهور است، رسمی که قبل از ورود به شهر انجام می شود (tbili به معنی گرم است). در حالیکه گرمابه ها هزاران سال است که در این محل وجود دارند، حمام های بیشتری نیز در قرن 17-18 ساخته شد و جلوه ای از معماری اسلامی محسوب می گردد.
خیابان های Bamba Row و Chardin- یکی از بخش های بازار قدیمی تفلیس خیابان Chardin و راسته ی Bamba است که امروزه ناحیه ی معروفی در پایتخت گرجستان محسوب می شود.
خیابان ها بهترین نوررسانی را در شب برای رستوران ها، کافی شاپ ها، بارهای شبانه و جشنواره های بین المللی در فضای باز، کنسرت و گالری دارند.

کلیسای Holy Trinity تفلیس


کلیسای اصلی ارتودکس گرجستان منظره ای فوق العاده از نقاط متعدد شهر دارد. این اثر فوق العاده در محلی ساخته شد که در آن کلیسای الیاس مقدس واقع بود و در 3 مارچ 1996 وقف گردید.

جاذبه های گردشگری تفلیس شهر های دیدنی گرجستان دیدنی های تفلیس شهر تفلیس در گرجستان مکان های دیدنی گرجستان
قطار کابلی و رستوران تفلیس


قطار کابلی تفلیس در 27 مارچ 1905 افتتاح شد و سعی داشت تا منطقه ی غیرمسکونی Mtatsminda را در آن سوی شهر توسعه بخشد. در آن زمان واگن قطار بیش از 50 نفر را حمل کرده و هر سفر 6 دقیقه به طول می انجامید. قطار کابلی پس از سال 1930 زمانی که پارک تفریحی Mtastsminda ساخته شد، محبوبیت بیشتری یافت.

جاذبه های گردشگری تفلیس شهر های دیدنی گرجستان دیدنی های تفلیس شهر تفلیس در گرجستان مکان های دیدنی گرجستان
امروزه رستوران ها، کافی شاپ ها، فروشگاه ها، مناطق تفریحی، مراکز جشن و تالارهای عروسی در اطراف پارک ساخته شدند. در سال 2002 راه آهن کابلی بازسازی شد و به وسایل مدرن مجهز گردید. امروزه مجموعه ی رستورانی کابلی شامل 5 محل مجزا برای صرف غذاست که شامل: Chela (گرجستان باستان)، Puri Guliani (نانوایی)، استراحگاه- بار، رستوران های کابلی و سالن ها نمایش می شود.

جاذبه های گردشگری تفلیس شهر های دیدنی گرجستان دیدنی های تفلیس شهر تفلیس در گرجستان مکان های دیدنی گرجستان

جاذبه های گردشگری تفلیس شهر های دیدنی گرجستان دیدنی های تفلیس شهر تفلیس در گرجستان مکان های دیدنی گرجستان

کلمات جستجو شده:

جاذبه های گردشگری تفلیس , شهر متسختا, زبان گرجستانی, چشمه های آب داغ سولفوری, تفلیس مرکز فرهنگی و اقتصادی, کلیساهای ارامنه,ارتدوکس گرجستانی, کاخ Anchiskhati, قلعه ی Narikala, خیابان راستاولی تفلیس, موزه ی ملی گرجستان, خیابان اصلی در تفلیس, قدیمی ترین جلوه های معماری گرجستان, موزه ی سیمون جاناشیا در گرجستان , بزرگترین و قدیمی ترین سالن های تئاتر در گرجستان, میدان مرکزی شهر تفلیس, پرای تفلیس و تئاتر باله, کلیسای Sioni, منطقه ی قدیمی Sioni Kucha, قدیمی ترین کلیسای باقی مانده در تفلیس, کاخ پادشاهی Anchiskhati, رودخانه ی Mtkvari, کلیسای نیکولاس اس.تی, دریاچه ی Mtkvari, مسجد آجری هشت مناری, گرمابه سرای تفلیس, کلیسای Holy Trinity تفلیس, پارک تفریحی Mtastsminda,جاذبه های گردشگری تفلیس ,شهر های دیدنی گرجستان ,دیدنی های تفلیس, شهر تفلیس در گرجستان ,مکان های دیدنی گرجستان

 

 

 

وحید بازدید : 130 جمعه 02 تیر 1396 نظرات (0)

کلید سل

آهنگساز : بابک بیات تنظیم : نیما اکبری تنظیم شده برای : پیانو تعدا صفحات : 2 سطح نت : ساده نوع فایل : pdf

 

نت آهنگ سلطان و شبان برای پیانو

کلید سل
نت دونی

کلمات جستجو شده:


۵ روز پیش  نت اهنگ بود و نبود برای سنتور آرشیو سایت نت کده  نت کده نتاهنگبودونبودبرایسنتور مجموعه کامل نت آآهنگهای انوشیروان روحانی
نت آهنگ گل سنگم پیشرفته برای سنتور 

۵ روز پیش  دانلود نت آهنگ گل سنگم پیشرفته برای سنتور  دانلود نت های کلاسیک دانلودنتآهنگگلسنگمپیشرفتهبرای سنتور دانلود
نت اهنگ جاده چالوس برای پیانو 

۵ روز پیش  نت اهنگ جاده چالوس برای پیانو   نت اهنگ جاده چالوس برای پیانو نت اهنگ جاده چالوس برای پیانو  ترمین نت دونی نت اهنگ جاده چالوس برای نت آهنگ مرد تنها از فرهاد مهرداد برای ساز پیانو  ایران پست
نتآهنگمردتنهاازفرهادمهردادبرایسازپیانو
نت آهنگ مرد تنها از فرهاد مهرداد برای ساز پیانو آهنگساز  فرهاد مهراد تنظیم  نیما اکبری تنظیم شده برای  پیانو تعدا صفحات   سطح نت  متوسط نوع فایل   نت آهنگ
نت آهنگ فندک تب دار  پست  بهتینا

نت آهنگ فندک تب دار محسن چاوشی و سینا سرلک سریال شهرزاد فصل دوم این نت توسط یکی از اساتید در سطح متوسط تنظیم شده برای پیانو برای این نت به ادامه مطلب
کانال نت دونی نت پیانوی آهنگ گل سنگم  نت آهنگ  رزبلاگ

وحید بازدید : 48 جمعه 02 تیر 1396 نظرات (0)

کلید سل

آهنگساز : محلی شیرازی تنظیم : نیما اکبری تنظیم شده برای : پیانو تعدا صفحات : 2 سطح نت : متوسط نوع فایل : pdf

نت پیانوی آهنگ شکار آهو

کلید سل

نت دونی

کلمات جستجو شده:

 



نت موسیقی تمام نتهای این صفحه برای استفاده غیر تجاری رایگان هستند تکثیر نتها بهمراه نام و آدرس اینترنتی کانون آزاد است برای شنیدن هر آهنگ گزینه “” را
نت فارسی موسیقی

نوازندگي آسان براي همه با نُتهاي فارسي گوشي دو ر مي فا نت آهنگهای ایرانی  برای همه هنر دوستان با راهنما،  زمان بندی، میزان بندی شده ، تایپ شده و قابل دانلود
دریافت نت آهنگ سوغاتی برای پیانو
دریافتنتآهنگسوغاتیبرایپیانو
دریافت نت آهنگ سوغاتی برای پیانو یکی از ترانه های بسیار زیبایی که توسط خیلی از هنرمندان اجرا شده ترانه ی زیبای سوغاتی از ساخته های محمد حیدری است در ویکی
نت آهنگ  زخمه هاي عاشقانه

وحید بازدید : 96 جمعه 02 تیر 1396 نظرات (0)

آهنگساز : انوشیروان روحانی تنظیم : نیما اکبری تنظیم شده برای : پیانو تعدا صفحات : 2 سطح نت : متوسط

 

نت آهنگ عاشق شدم من تنظیم نیما اکبری

 

کلمات جستجو شده:


در پست امروز سایت گیتاریست برای شما نت و تبلچر آهنگ زیبای جان مریم از ساخته های مرحوم محمد نوری را آماده کرده ایم که امیدواریم این آهنگ زیبا رو تمرین کنید و از آن
دانلود نت جان مریم  آموزش اف ال استودیو
دانلودنتجانمریم
۲۲ مرداد ۱۳۹۲  متن کامل را بخوانیددانلود نت جان مریم دانلوووووووووووووووووووووووووووود
آكورد آهنگ جان مريم از محمد نوري  گیتاریان

۱۳ شهریور ۱۳۹۲  آكورد آهنگ جان مريم از محمد نوري تعداد بازدید    برچسب ها  آكورد آهنگ هاي محمد نوري  آكورد گيتار محمد نوري  دانلود جان مريم چشماتو وا كن  آكورد
آموزش موسیقی  نت پیانوی جان مریم

وحید بازدید : 110 جمعه 02 تیر 1396 نظرات (0)

آهنگساز : انوشیروان روحانی تنظیم : نیما اکبری تنظیم شده برای : پیانو تعدا صفحات : 3 سطح نت : متوسط نوع فایل : pdf

 

نت پیانوی آهنگ گل سنگم تنظیم نیما اکبری

 

کلمات جستجو شده:


وقتی مسئولین در مصاحبه های خود صحبت از کاهش هزینه اینترنت می کنند پس چرا  بخصوص مادران نمونه والگو ومهم ومطرح تاريخ ١مريم مقدس ٢مادر موسي ٣مادر رسولله
دانلود نت آهنگ جان مریم برای پیانو  نت های ساز ویولون آلتو
دانلودنتآهنگجانمریمبرایپیانو
نت اهنگ خواب های طلایی برای گیتار نت پیانو خوابهای طلایی جواد معروفی نت اهنگ خواب های طلایی برای ویولن خواب های طلایی پیانو نت خواب های طلایی سنتور نت جان
نت آهنگ جان مریم  گیتاریست های حرفه ای  رزبلاگ

 براتون گذاشتم که بیشترین شباهت با ریتم آهنگ اصلی رو داره نت آهنگ جان مریمگیتاریست های حرفه ای  کتاب آموزش تصویری گیتار آگوستیک زبان اصلی
پرده تار و سه تار – گفتگوی هارمونیک 

وحید بازدید : 102 جمعه 02 تیر 1396 نظرات (0)

آهنگساز : فریبرز لاچینی تنظیم : نیما اکبری تنظیم شده برای : پیانو تعدا صفحات : 3 سطح نت : متوسط نوع فایل : pdf

 

نت پیانوی آهنگ گل گلدون من تنظیم نیما اکبری

 

کلمات جستجو شده:


گیتار من  نت آهنگ
نتآهنگ
این قسمت پست ثابت است و جزو آموزش نیست ، من در اینجا نت های آهنگ های معروف را می گذارم ، اگر نت آهنگی  پسورد فایل ها    آهنگ جان مریم
پاپ  نت و تبلیچر گیتار برای نوآموزان
پاپ
مجنون لیلی بی خبر در کوچه های در به در  تبلیچر فایل صوتی فایل گیتار پرو خود ترانه     قطعه ماندگار و زیبای نازنین مریم
تمام نت های اهنگ جان مریم برای نواختن باگیتار

تمام نت های اهنگ جان مریم برای نواختن باگیتار  افزار های گیتار اورجینال مجموعه نرم افزار های نواختن گیتار به وسیله کامپیوتر به علاوه خود آموز نواختن  ادامه مطلب
بزرگسالان بهتر است چه سازی را برای شروع نوازندگی انتخاب

وحید بازدید : 183 جمعه 02 تیر 1396 نظرات (0)

آهنگساز : فرهاد مهراد تنظیم : نیما اکبری تنظیم شده برای : پیانو تعدا صفحات : 2 سطح نت : متوسط نوع فایل : pdf

 

نت آهنگ مرد تنها از فرهاد مهرداد برای پیانو

 

کلمات جستجو شده:


 › دانلود نت موسیقی
۴ شهریور ۱۳۹۵  دانلود نت های موسیقی های ایرانی و غربی دانلود نت و آکورد ترانه های مشهور و  قابلیت اجرا  تمامی ساز ها  گیتار – ویلن – ارگ – پیانو – سازدهنی – نی
دانلود نت و تبلچر آهنگ جان مریم با  فرمت  و   نت ساز
دانلودنتوتبلچرآهنگجانمریمبرایگیتاروپیانوبا
۹ مرداد ۱۳۹۳  نت ساز  عرضه کننده ی دانلود نت و تبلچر آهنگ های محبوب و آکورد آهنگ های  می خواهیم تا نت و تبلچر آهنگ فوق العاده زیبای جان مریم را برای گیتار و
آپارات  اهنگ جان مریم با گیتار
اهنگجانمریمباگیتار
جان مریم، محمد نوری با گیتار     · ترانه های ایرانی با   بازدید  · جان مریم  گیتار  اجرا علیرضا ایزدی · علیرضا
گیتار جان مریم  آپارات
گیتارجانمریم
۲۸ شهریور ۱۳۹۴  محمد ملودی جان مریم گیتار جان مریم گیتارملودیجان مریم  محمد  می گیرد او را در خیابانها و کوچه های شهر تعقیب کرده و زیر نظر بگیرد   عالی بود لطفا اگه کسی نت اهنگ اگه عشق همینه رو داشت برام بفرسته
اجرای ملودی جان مریم  آپارات

وحید بازدید : 58 پنجشنبه 01 تیر 1396 نظرات (0)

آهنگساز : مرتضی نی داوود تنظیم : نیما اکبری تنظیم شده برای : پیانو تعدا صفحات : 2 سطح نت : ساده نوع فایل : pdf


 

نت پیانوی آهنگ مرغ سحر

کلمات جستجو شده:

۲۲ مهر ۱۳۹۱   اما گلایه برخی از بازدیدکنندگان این بود که فایل ها با فرمت گیتار پرو در پاپولی قرار داده می شد که در این مطلب بهترین نت آهنگ های رضا صادقی رو   
تدریس ویولن در شیراز   نت آهنگ های بی کلام
                            نت آهنگ های بی کلام
تدریس ویولن در شیراز   نت آهنگ های بی کلام   دارای کارت مربی گری کلاسیک و ایرانی
نت آهنگ برای ارگ   مرکز تبلیغات آگهی جور
          نت   آهنگ   برای   ارگ            
نت آهنگ طناز · آهنگ ارگ · نت اهنگ طناز · نت ارگ · نت اهنگ پیانو · نت آهنگ های شاد عروسی ارگ · نت ارگ کردی · نت اهنگ برای ارگ · نت آهنگهای ارگ · نت اهنگ طناز برای ارگ   
موسیقی دانان      نت آهنگ پیش درآمد اصفهان
                              
موسیقی دانان      نت آهنگ پیش درآمد اصفهان   موسیقی ساز های موسیقی زندگی نامه ی نوازندگان بزرگ نت ها   موسیقی دانان   
موسیقی   صدای خداست     نت اهنگ دسپرادو   بلاگفا
                            

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 646
  • بازدید کلی : 24,625
  • کدهای اختصاصی
    کی بریم سفر

    مجله گردشگری

    مسکو

    هتل های مسکو

    جاذبه های گردشگری مسکو

    مراکز خرید مسکو

    مراکز تفریحی مسکو

    سنت پترزبورگ

    هتل های سنت پترزبورگ

    جاذبه های گردشگری سنت پترزبورگ

    مراکز خرید سنت پترزبورگ

    مراکز تفریحی سنت پترزبورگ

    سوچی

    هتل های سوچی

    جاذبه های گردشگری سوچی

    مراکز خرید سوچی

    مراکز تفریحی سوچی

    کازان

    هتل های کازان

    جاذبه های گردشگری کازان

    مراکز خرید کازان

    مراکز تفریحی کازان

    ترکیه

    استانبول

    هتل های استانبول

    جاذبه های گردشگری استانبول

    آنتالیا

    هتل های آنتالیا

    جاذبه های گردشگری آنتالیا

    بدروم

    هتل های بدروم

    جاذبه های گردشگری بدروم

    مراکز خرید بدروم

    کوش آداسی

    هتل های کوش آداسی

    جاذبه های گردشگری کوش آداسی

    قونیه

    هتل های قونیه

    جاذبه های گردشگری قونیه

    تایلند

    هتل های بانکوک

    جاذبه های گردشگری بانکوک

    هتل های پوکت

    جاذبه های گردشگری پوکت

    هتل های کرابی

    جاذبه های گردشگری کرابی

    گرجستان

    باتومی

    هتل های باتومی

    جاذبه های گردشگری باتومی

    تفلیس

    هتل های تفلیس

    جاذبه های گردشگری تفلیس